Dayanıklı tüketim sektöründe üretim yapan firmalar, bayiler aracılığıyla satmış olduğu ürünlerinin yetkili servislerce verilen tüm satış sonrası bakım ve onarım hareketlerinin takibini ve yönetimini web tabanlı Adasoft Satış Sonrası Destek Yönetim Sistemi ile kolayca yapabilirler. Ürünün müşteriye kurulması ile birlikte müşteri ve cihaz bilgileri kaydedilerek kurumsal Müşteri veri tabnı oluşturulmaktadır. Bu veri tabanı üzerinde detaylı satış ve müşteri tercihleri çözümlemeleri yapılabilmektedir.
Bayilerin ürün stokları, sipariş, sevk ve montaj hareketleri ile seri no/barkodlu takip edilebilmektedir.
- Ürün Barkod/Seri no/Lot takibi
Fabrikadan üretilip bayiye sevk edilen ürünlerin seri no/barkodlari ile tek tek takibi yapılabilmete, lot bazında arıza istatistikeri yapılabilmektedir.
Yetkili servislerin künyesi, şubeleri, personeli, yeterlilikleri takip edilebilmektedir.
- İş Emirleri
- Finansal Hareketler
- KKK (Kurumsal Kaynak Planlama – ERP) paketleri ile bütünleşik çalışma
- Fiyatlatlandırma/Teklif hazırlama
|